du säger har du tändstickor



470625-3


Fullkomligtälskarärkärivillintelevautanmåstelyssnapåtusenochtusengånger
hurkannågotvarasåfint? "För sent för Edelweiss" från Håkans nya skiva. Kommer nästan upp på listan över hans bästa låtar, är så sjukthimlajättebra!!
Har lyssnat på den på repeat i några dagar och jag kommer lyssna på den sommaren lång.

Är ledsen över att jag missar honom den här sommaren, hade velat gått på Yran. Jättemycket. Kan någon hyra ett privatplan och flyga upp mig till första helgen i augusti? Som fördelsedagspresent? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis??

Det var allt jag hade att säga. Puss


Kommentarer
Postat av: josé hanning

alltså norpan, stackars lillstora stackare där. du missar din man :(
men jag får la hälsa honom från dig eller så när jag jobbar backstage i sommar. höhö. blink.

en annan kul sak dock:
kolla en sak jag tycker vi ska slå till på:
http://www.findaproperty.com/displayprop.aspx?edid=00&salerent=1&pid=1201554&agentid=05781

svara till: josé hanning, thorpway i b-flow

2008-04-23 @ 18:39:35
Postat av: syster

vet du..du är väldigt dålig på att blogga. du skriver aldrig :) nu är det lov!! jag har fobollsträning ikväll.och imorgon. och på tisdad. och på onsdag. och kanske på torsdag. men defentivt på söndag. kram

2008-04-27 @ 12:59:26
Postat av: Syster

Håller med syster. Det är lite dåligt på uppdateringsfronten. :P

2008-04-28 @ 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0