first try

Idag  var jag på bio och såg "Horton", den nya animerade filmen från 20th century fox.
Den var bra, söt och gemytlig sådär som en tecknad film brukar vara.
Men är det bara jag eller handlar dom animerade filmerna om kontigare och konstigare saker??
Jag menar: Elefanter som hittar världar i dammkorn och råttor som vill bli kockar?
Vad hände med gulliga sagor om lejon som inte vill bli kungar och pappor som inte kan hitta sina fisksöner och träsktroll som är sura?


Har upptäckt den stora skillnaden mellan Franska riket och det svenska riket: Här saltar man inte popcornen utan man sötar dom med socker! Det var gott med det kändes lite udda, smakade kola.

Nu ska jag kolla på TV. Har ätit på Quick också för första gången i mitt liv. Same shit different name. Me faktiskt väldigt mycket godare än donken (Inget illa menat Luke!)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0