this is the life

Måste bara säga: Tycker väldigt mycket synd om Susanna Kallur som ramlade i semifinalen. Men också att det är SÅÅ himla coolt att Sverige har en stjärna i en sprintgren i friidrott. I till och med i fransk TV sa dom att en av favoriterna ramlade. Alltså inte bara i Sverige som hon är en "världsstjärna". Kool.

För övrigt har jag ju bestämt mig för att dra mig hemåt i september, en beslut jag växer i mer och mer: Börjar bli kallare nu, måste ha strumpor på kvällen, och idag var högvattnet så högt så stranden var nästan obefintilig. Gör att åka till stranden som jag redan nu tkr är ett extremt jobbigt projekt (nästa år ska jag undvika stränder känner jag, är så fruktansvärt less på den satans SANDEN! Och nästa år ska jag försöka komma ihåg att inte köpa Niveas solcreme: Den gör att jag ser ut som ett fking sandpapper när jag går därifrån!) blir ännu jobbigare.
Nej, hemgång it is. Men först ska jag besöka detta lands huvudstad, det ser jag verkligen fram emot! Tur att jag har tagit med mig basker också, ska ta tjusiga pouuseebilder på mig framför eiffeltornet med basker och med baguette i handen. Fniss.

Och Mikael Phelps. Vilken kille alltså.

Kommentarer
Postat av: da american sistah

Phelps! Honom är jag redan less på och jag har bara sett ett ända lopp med honom, medley av någon distans som jag inte ens minns. Ett himla tjat om hans överlägsenhet här. suck.

2008-08-21 @ 07:08:15
URL: http://maroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0