oh my

Börjar nog få lite resfeber ändå. Vet inte om jag är redo att åka hem från Barbapappas hemland (Barbapappa betyder även sockervadd, det tycker jag är sött!) har en massa saker jag måste köpa och jag känner på mig att jag kommer tappa bort mig någonstans under resan. Jag menar, det är ju så många olika saker jag ska ta mig igenom så NÅGOT måste ju helt enkelt gå snett...Men jag hoppas att det blir på vägen ner och inte på vägen upp. Idag har jag varit på Beemovie (eller drole abeille som den heter här) förstod faktiskt det mesta, men jag blev alldeles slut i huvudet för jag satt verkligen och koncentrerade mig allt jag kunde i en och en halv timme.

Nu är det Nouvelle Star (Ännu en anledning till att jag inte är redo att åka hem, jag kommer ju missa TVÅ avsnitt, vilket betyder två tillfällen mindre att titta på den snyggaste pojken jag sett I HELA MITT LIV!!!!!) det måste jag titta på. Ha det så bra!!!! Kommer ju snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0