vad jag bryr mig om nu

Tror inte föräldrarna i huset kollar posten så ofta (Eller Ninja kan inte ens det, jag har ju tagit hennes nyckelknippa och på den sitter nyckeln till brevlådan. Och jag orkar aldrig gå och titta) men idag när jag varit ute på promenad
(Älskar verkligen att bo på ett ställe där det är VARMT! Om det skulle vara så här varm hemma skulle jag ligga ute och tokpressa. Nu känner jag ingen sådan press alls vilket är väldigt skönt!) fick jag för mig att jag skulle kolla.
Och: Tre brev till norps!
Ett brev var från en kokompis! Det var mäkta underbart fint, blev alldels varm i själen och när jag såg naturgodiset fick jag nästan lite tårar i ögonen. Tack Han Solo (tänkte att vi kör på tema eftersom Luke heter Luke) i juni har vi kocollage att titta på :D
Så nu sitter jag här och lyssnar på "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger" och äter naturgodis. Ska snart åka iväg och fortsätta mitt liv som yogis. Allt känns ganska bra ändå.

Blev glad över dom andra breven också (Det är ju bra att dom hittat andra vägar att kommunicera med mig eftersom jag ringer en gång i månaden ungefär. haha. Men det är inte med flit, kommer bara inte ihåg att ringa. Har inte fått in det i skallen än.) Blev glad över att filmerna var utbrända på DVD, då behöver jag inte känna någon press att se dom när jag är i Sveige.
"Nej jag kan inte vara med dig någon dag under den vecka jag är hemma, måste sitta hemma och se på fransk film"
"Nej jag kan inte umgås jag ska vara med Sally och Bettan"
låter mycket bättre. Eller "Nej jag ska se på fotboll"
För jag är hemma när Sverige spelar sin första match! Yes, kommer bli som den gamla goda tiden; papsen skriker och Sally ligger under bordet och umgås med sin panikattack och mum blir arg på paps för att han skriker. Något att se fram emot.

pusspuss


Kommentarer
Postat av: little sis

jag tappade bort den efter att du hade åkt, när du var hemma så låg den på hyllan i köket.
här är det bra, sitter i datasalen på skolan nu,ska skriva om ludde den 14 ;)
måste skriva fort innan greger ser...
har inte köpt någon speciellt, en gul tröja, en grå tröja som går ner över rumpan. och förut köpte jag ett par jättefina bruna leggings, men dom gick sönder när jag ramlade :/ hur är det i franks rike då? är barnen snälla med dig? eller tvingar dom dig att leka indian?
näe, inget slår italien och happy hippo...
puss o kram

2008-05-13 @ 12:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0